dimecres, 18 de juliol del 2007

Ja hem superat el centenar de membres

Avui (ja dimecres 18 de juliol) a dos quarts d'una de la matinada, hem arribat al centenar de membres de la llista, i fa cinc minuts una nova persona ha demanat l'ingrés. Per tant (a part de situar-nos en el lloc quaranta-i-escaig d'un sector de prop de dues mil llistes sobre temàtiques socials) és de suposar que hem abastat una part força important del col·lectiu afectat pel conveni català d'intervenció social.

En aquestes de condicions (d'evidència de motivació i de quantitat de gent, donat que només en la darrera setmana se'ns han donat d'alta 63 companys/es) estaríem en condicions d'usar aquesta eina informàtica per a coordinar part del debat i de l'agitació.

Tanmateix sembla ser que ara mateix gairebé tothom està de vacances, els negociadors estan de vacances, molts de nosaltres, jo mateix... i ningú no explica res, ni al bloc ni a la llista. Esperem que al setembre despertarem de la letàrgia, com els ossos.

Mentrestant us explicaré que he estat responent una mar de missatges individuals (12) de gent que havia vist aquesta llista i en comptes d'apuntar-s'hi m'han escrit directament per a demanar informació; m'han semblat gent que no s'atreveix encara a organitzar-se per estar en condicions laborals precàries i en entitats petites "sense ànim de lucre".

També he rebut atacs de spammers, virus per part de psicòptates de la xarxa, i enviaments massius per a col.lapsar-me el compte, però ja hi contava (és força habitual quan inicies una cosa així) i sols se m'han carregat un compte, l'inicial, que ja tenia previst que seria prescindible, i ara ja administro el sistema des d'un altre compte. Ara mateix està tot sota control.

Suposo que els 12 que se m'han adreçat directament, malgrat la por que evidencien, ingressaran al grup els propers dies, i que quan jo torni de vacances em trobaré que superem els 150 ...i potser fins i tot hi ha hagut debat! També ja toca que cadascú del nosatres ens dediquem a fer-ne propaganda per tal d'ampliar-ne la capacitat de comunicació i mobilització. Si ho féssim si que "seríem colla" coordinats des d'aquesta llista.

Salutacions, bones vacances qui en tingui, i compte amb les medusses!

1 comentari:

Anònim ha dit...

He intentat enviaros l'acord laboral de la meva empressa però m'el rebota. Em sembla que l'arxiu és massa gran para que el correu el distribuesca, Intentaré penjar-lo a la web de yahoogroups.
Tots hauriem d'anar penjar-hi tot els convenis d'empresa de tothom i també els salaris que tenim tots per poder comparar.